Rok Draka – “Year of the Dragon” bude vládnuť v roku 2019 Hearthstonu

S Rokom Draka, v roku 2019 prichádzajú do Hearthstonu obrovské zmeny, toto je ich nakusnutie:

  • 9 kariet pôjde do Hall of Fame.
  • Pribudne nový platený Single player content.
  • Karty v Aréne budú rotovať
  • Legendary questy budete môcť rotovať na normálne.
  • Každá expanzia bude mať pre-lease Fireside Gatherings.
  • Bude si môžné vybrať náhodny card back
  • Výhry v aréne sa budú počítač do súčtu výhier na Golden hrdinu
  • Nový deck builder
  • Packy zadarmo, za prihlásenie do hry od 25.03.2019 do 02.04.2019, 1 card pack zadarmo každý deň
  • Nový competetive mode – Specialist.

 

9 kariet pôjde do Hall of Fame. 

Týchto 9 kariet si už viac neužijeme v Standarde. Za ich hodnotu, ale dostaneme plný dust cost. Poďme sa pozrieť na dôvody, prečo sa tomu tak stalo:

Baku a Genn – okolo týchto kariet vzniklo neskutočné kvantum balíkov. Silu, ktorú dávajú hero poweru, len vďaka tomu, že v balíku máte len párne, alebo len nepárne karty je príliš silná. Osobne sa mi tento nápad Blizzardu nikdy nepáčil. Spolu s Baku a Gennom pôjdu do Hall of Fame aj ďalši karty s Odd, Even flavour textom – Black Cat, Gloom Stag, Glitter Moth a Murkspark Eel

Original Blue post:Baku and Genn are powerful cards that have promoted new strategies since their introduction in the metagame. Those strategies have been more prevalent than we’d intended in Standard, and we felt that they might end up overshadowing what we’re going to introduce in the Year of the Dragon. In order for set rotation to breathe new life into Standard and maintain overall health of the ladder, we are rotating Baku and Genn into the Hall of Fame a year earlier than normal.As they were complementary to the Even-Odd mechanic that Baku and Genn introduced, Gloom StagBlack CatGlitter Moth, and Murkspark Eel will also join the Hall of Fame.

Naturalize – Blizzard odôvodňuje umiestnenie Naturalize do Hall of Fame, nevyrovnanosťou tejto karty vo vzťahu ku kontrol balíkom. Mnoho krát je sila Naturalize dvojnásobná. 1. za jednu manu zničíte súperovho big miniona, 2.súperovi najmä ak hrá control / combo balíky ešte viac zahltíte ruku a spôsobíte zhorenie karty . Bude zaujimáve sledovať, čo prinesie Blizzard, keďže Naturalize bol jediný spôsob ako sa Druid zbavoval big minionov.

Original Blue post: Druids have always had excellent flexibility and a number of different tools when it comes to generating mana, cards, and minions, but have long struggled to remove their opponent’s large minions. Naturalize effectively nullifies that weakness, giving Druids a powerful option in matchups where card advantage doesn’t matter. Moving it into the Hall of Fame enforces the Druid’s weakness in removing large minions, maintaining its class identity.

Doomguard – Doomguard, predstavuje presne čo je Warlock – sila na základe vlastne deštrukcie. Zahráte za 5 mán 5/7 charge miniona, ale príde o 2 karty. V Zoo táto karta je absolútne správna – problém prichádza v Cube Lockovi, kde predstavuje príliš silné combo.

Original Blue post: As masters of Demons, Warlocks have long been a powerful board-control class. While we like that minion combat is as much a part of the Warlock’s identity as destructive magic, we want to acknowledge and embrace the class’s weaknesses when they lose control of the board. To that end, we want to limit the amount of damage a Warlock can deal from their hand. As a powerful Charge minion, Doomguard pushes against the Warlock class identity, so we are moving it into the Hall of Fame.

Divine Favor – Na jednej strane Blizzard priznáva, že sa mu páči momentálna identita Paladin deckov, ktoré prinášajú summonovanie množstav minionov a ich následné buffovanie. Na druhej strane sa Blizzardu nepáči, silný draw vo forme Divine Favor, ktorý práve existenciu aggro Paladin deckov umožňoval. Bude veľmi zaujímavé sledovať, aký draw Blizzard v Roku Draka Paladinovi prinesie.

Original Blue post: Over the past several years, we’ve seen a number of strong, aggressive Paladin decks. While we like Paladin’s identity as a minion-summoning and minion-buffing class with a fair amount of resource generation, card draw doesn’t also need to be one of the Paladin’s strengths. Divine Favor is one of the most cost-effective draw spells in the game, so to better emphasize other classes’ strengths and to provide better control over the power level of future aggressive Paladin decks, we are moving Divine Favor to the Hall of Fame.

 

   

      

         

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *